ЮРІЙ ЧЕРНІЄВСЬКИЙ

ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ

Мета, завдання та зміст роботи гуртка. Організаційні питання.

Організаційні питання
Організаційні питання

Шановні учасники гуртка, більшість з Вас прийшла до гуртка з метою навчитись створювати сучасні, красиві сайти. Саме потреба робити сайти красивим змушує нас поєднувати в собі риси як розробника так і дизайнера одночасно.

Важливо:

Якщо ви цілковитий початківець, веб-розробка може здатися чимось недосяжним і складним, але ми розвіємо це хибне уявлення, підтримаємо вас та дамо детальну інформацію, яка дозволить вам почувати себе комфортно та вивчити тему як слід. Отже Ви почувайте себе як риба у воді, а ми допоможемо Вам детальніше зрозуміти, як працють веб-технології.

Мета:

Формування компетентностей особистості у процесі опанування Web-технологій та прикладних програм.
Мета цієї навчальної програми не в тому, щоб перетворити вас з «початківців» відразу в «експертів», але зробити вас «знаючими», тобто познайомити вас з необхідною базовою інформацією, яка сформує певний об’єм попередніх знань. Потім ви самі зможете вибрати подальший шлях, вивчаючи решту інформації, та інші розширені та професійні ресурси, що будуть вдосконалювати та підсумовувати попередні знання.
Але мабуть я не помилюся, якщо скажу, що амбіції ніхто не відміняв і всіх Вас об’єднує одна мета – стати класним спеціалістом в галузі WEB розробки, ну і може бути ще одна мотивація – це можливість займатися улюбленою справою. Улюбленою справою для більшості з Вас є спілкування з Вашим комп’ютером, але якщо у кого не має комп’ютера вдома, то така можливість Вам надається як учасникам даного гуртка. Дорога від точки під назвою “Учень” до точки під назвою ” Майстер” довга, але ми її почнемо сьогодні в нашому колективі, а продовжувати Вам її доведеться все життя! Наша мета стати кращими, переможцями, майстрами. Необхідну інформацію для цього Ви отримаєте, яка згодом трансформується у знання.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

1. Пізнавальна компетентність

Забезпечує формування знань про роботу мережі та сервісів Internet; програмне забезпечення необхідного для роботи в мережі Internet; основ розробки Web-документів на основі мови HTML; графічного та музичного оздоблення Web-документів; розробки динамічних Web-документів на основі HTML та JavaScript.

2. Практична компетентність

Полягає у застосуванні прикладних програм, які використовуються у розробці Web-документів, робота з програмами-броузерами, редакторами для роботи HTML.

3. Творча компетентність

Забезпечує розвиток мислення, творчих здібностей учнів при створенні Web-сторінок та Web-сайтів на основі HTML та JavaScript, оформлення зображень та звуків для Web-сторінок, набуття досвіду власної творчої діяльності, оволодіння новими навичками та здатностями, вміннями змінювати свою життєву програму розвитку, формування в учнів здатності до самостійної активної діяльності в усіх проявах життя.

4. Соціальна компетентність

Сприяє вихованню культури праці, творчої ініціативи, формуванню стійкого інтересу до технічної творчості, розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності.

Програма реалізується через вивчення основ роботи у комп’ютерній мережі, сервісів Інтернету, програмного забезпечення необхідного для роботи в Інтернеті, основ розробки та прикладів Web-документів мовами HTML, DHTML, JavaScript.
У гуртку учні набувають практичних навичок створення графічного та музичного оформлення Web-сторінок, створення персональних Web-сайтів.

Вміст навчального сектору сайту постійно оновлюється. Якщо ви маєте запитання стосовно тем, які на вашу думку не висвітлені, зверніться до автора навчального матеріалу через форум, або через форму зворотнього зв’язку.
Під час самостійної роботи вдома учень може скористатися можливістю дистанційної допомоги, організованої за допомогою публікацій навчальних матеріалів на даному сайті, який фактично є авторським блогом керівника гуртка. На форумі сайту буде надана можливість обговорення навчальних матеріалів, розділені по темам навчальної програми. До будь якої з тем учень може створювати власні повідомлення у вигляді питань, відповідей, а також приймати участь у обговореннях та ділитися власним практичним досвідом, який він набув під час практичного відпрацювання теми.

Обговорення даної публікації на форумі.