ChatGPT виносить мозок, чи навпаки?

Ця публікація має бути корисною тим, хто вірить у безмежні властивості штучного інтелекту і бездумно копіпастить його поради та рішення!

Часто можна почути, що штучний інтелект незабаром витіснить людину з чималого переліку професій. Я не буду давати повний перелік цих можливих спеціальностей, Ви і без мене вже начиталися купу підібних страшилок, тому пропоную переглянути черговий гумористичний тест на адекватність мислення найбільш популярного застосунку "ChatGPT". 

Не буду втомлювати шановного читача довгою преамбулою, хоча я це іноді полюбляю, відразу до справи!

Недавно звернувся до ChatGPT з таким питанням:

 Що робити, якщо замовлені в онлайн магазині рукавички прийшли на ліву руку права, а на праву руку ліва?

Невірно підібрані рукавички

Я думаю, що навіть людина з найменшим рівнем IQ знайшла б вирішення цієї проблеми, чи насправді, - зовсім не проблеми. Але штучний інтелект гордо і впевнено пішов іншим шляхом.

Відповідь ШІ:

Ось покрокова стратегія, що можна зробити в такій ситуації:

  1. Перевірте опис замовлення та упаковку

    • Переконайтеся, що помилка не сталася під час пакування магазином, а не під час вашого перегляду.

    • Зробіть фото перчаток з етикетками, щоб мати доказ помилки.

  2. Зверніться до служби підтримки магазину

    • Опишіть ситуацію: «Прийшли перчатки, але права на ліву руку, а ліва на праву».

    • Додайте фото та номер замовлення.

  3. Запитайте про можливі варіанти вирішення

    • Заміна на правильні перчатки.

    • Повернення та повернення коштів.

    • Іноді магазини пропонують компенсацію або знижку, якщо вам підходить такий обмін.

  4. Уточніть умови повернення

    • Зазвичай магазини онлайн беруть на себе витрати з пересилки у випадку своєї помилки.

  5. Не використовуйте перчатки до вирішення питання

    • Щоб не відмовили у поверненні через ознаки використання.

Я не буду коментувати далі цей діалог з штучним інтелектом, висновки робіть самі!